Mirajul Balea

Aşteptăm să plecăm în excursie … vorbeam mult despre cum va fi, iar când a sosit ora plecării o ploaie ne-a speriat. Drumul până la Bâlea a fost scurt şi plin de veselie… prima oprire a fost în Sibiu la Promenada, apoi am ajuns la Bâlea Râu. Ne-am cazat la pensiune, unde era destul de frumos şi cald.

În prima seară ne-am distrat, am făcut o mică petrecere, iar mai târziu în noapte am adormit. Dimineaţă, o vreme superbă şi cu soare scălda în lumină munţii înzăpeziţi. Ne doream să ajungem cât mai sus la Bâlea. Odată ajunşi la 2000 de metri altitudine, ne-a încântat liniştea mirifică şi aerul curat al munţilor. Ne-am plimbat printre nori şi chipurile ni se oglindeau în lacul Bâlea. Prânzul l-am luat la cabană, unde mâncarea a fost foarte bună. După o bulgăreală ne-am întors cu telecabina… a fost destul de plăcut, mai ales că pentru unii era prima excursie în acele locuri.

Sâmbăta seara am fost la discotecă, în Cârţişoara, unde ne-am distrat pe placul nostru, iar apoi ne-am întors la pensiune. Duminică am plecat spre Mediaş, oprindu-ne la Muzeul Badea Cârţan, unde am aflat multe despre viaţa acestui cioban, al cărui vis a fost libertatea neamului românesc. Apoi am plecat spre păstrăvăria Albota.
Ajunşi la Mediaş, au început să ne năpădească amintirile şi regrete că am plecat, cu speranţa că poate ne vom reîntoarce vreodată ….

balea

Acest articol a post publicat în Noutati. Salvaţi ca şi semn de carte legătură permanentă. Publicaţi un comentariu sau lăsaţi un ping: Adresa Ping-ului.

Publicaţi un comentariu

Adresa dumneavoastră de e-mail nu va fi niciodată publicată sau redistribuită. Câmpurile necesare sunt marcate cu *

Puteţi folosi următoarele etichete şi atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>